مجموه سبک های "یابن الحسن پس کی میایی" و "دلم گرفته بازم چشام بارونیه" و "شبای جمعه که میشه " اجرا شده توسط مجتبی رمضانی در هیئت حسین جان در یادمان شهدا سال 89 که تصویربرداری توسط موسسه مکتب النبی(علمدار) صورت گزقته است .

(به دلیل دانلود آسانتر فایل ها؛مراسم به صورت کلیپ های جداگانه ارائه می شود)



برای دانلود فایل ها با 3 فرمت به ادامه مطلب رجوع کنید




توضیحات :

سبک مربوط به امام زمان(عج) رو بنده خودم شخصا سالها بود دنبالش بودم
که البته بعد از چندین سال پیدا کردم ولی حیف که قسمت های اول سبک
ضبط نشده، ما بقی سبک هارو هم که دوستان آشنایی دارند،
ضمنا اگر نظر بگذارید خوشحال میشیم.


سبک "یااباصالح،پس کی میایی" **ویژه** با 3 فرمت :

دانلود فایل تصویری با فرمت Mp4

دانلود فایل تصویری با فرمت 3gp

دانلود فایل صوتی با فرمت Mp3




سبک "دلم گرفته،بازم چشام بارونیه (شهید گمنام)" با 3 فرمت :

دانلود فایل تصویری با فرمت Mp4

دانلود فایل تصویری با فرمت 3gp

دانلود فایل صوتی با فرمت Mp3



سبک "شبای جمعه که میشه " با 3 فرمت :

دانلود فایل تصویری با فرمت Mp4

دانلود فایل تصویری با فرمت 3gp

دانلود فایل صوتی با فرمت Mp3







با ارائه نظرات خود ما را یاری نمایید