مجموعه سبک های محرم 92 (پنج شب اول)، اجرا شده توسط کربلایی مصطفی شهدوست در هیئت مهدیون قزوین در دهه اول محرم 92  که تصویربرداری توسط گروه مذهبی تخصصی پرچمدار صورت گرفته است .


      (به دلیل دانلود آسانتر فایل ها؛مراسم به صورت کلیپ های جداگانه ارائه می شود)



برای دانلود فایل با دو فرمت به ادامه مطلب روجع کنید

(لینک غیر مستقیم)



شب اول

دانلود گلچین تصویری با فرمت Mp4 :

اومد ماه محرم، ماه غم ماه ماتم

خوب و بد رو خریدی آقا

دانلود گلچین صوتی :

روضه (حضرت مسلم بن عقیل)

اومد ماه محرم، ماه غم ماه ماتم

خوب و بد رو خریدی آقا

پای سجاده که بودم

باز هم محرم،باز روضه چشماتون


شب دوم :

دانلود گلچین تصویری با فرمت Mp4 :

رسیده قافله کبوتران خدا

باورم نمیشه آقا،بازم سیاهیاتو دیدم

باز هم محرم،باز روضه چشماتون

دانلود گلچین صوتی :

روضه (ورود کاروان به کربلا)

رسیده قافله کبوتران خدا

باورم نمیشه آقا،بازم سیاهیاتو دیدم

باز هم محرم،باز روضه چشماتون

همه جا سکوت محض و کاروان خسته راهه

من مشتری ثابت بازار حسینم

امیری حسین و نعم الامیر



شب سوم :

دانلود گلچین تصویری با فرمت Mp4 :

لالا دختر قشنگم

یادت هست بار آخر

گیر کرده از شش گوشه دل من

دانلود گلچین صوتی :

روضه (حضرت رقیه س )

لالا دختر قشنگم

ذکر و نوا

یادت هست بار آخر

هر که پرسید ز یارم بنویسید حسین (ع)

گیر کرده از شش گوشه دل من


شعر خوانی و ذکر


شب چهارم :

دانلود گلچین تصویری با فرمت Mp4 :

باز هم عطر تو پیچیده

دستم دست دلداره

من دلداه ام، حاتم زاده ام

ما روضه دار روضه رضوان زینبیم


دانلود گلچین صوتی :

روضه (قاسم بن الحسن )

باز هم عطر تو پیچیده

دستم دست دلداره

دارن میسوزونن تو رو

من دلداه ام، حاتم زاده ام

ما روضه دار روضه رضوان زینبیم


شب پنجم :

دانلود گلچین تصویری با فرمت Mp4 :

نه به اون که شش ماهرو خودت دادی دست عمو جون

حریمت آرزوی من

ناله بی کسی تو

دانلود گلچین صوتی :

روضه (عبدالله بن الحسن )

نه به اون که شش ماهرو خودت دادی دست عمو جون

حریمت آرزوی من

ناله بی کسی تو

چشمای گیرون نمی خوای

از ازل در طلبت چشم ترم گفت حسین (ع)



تحمل همه سختیها برای آرامش مخاطب مذهبی

لطفا نظر یگذارید...
منتظر شنیدن نظراتتون هستیم